Welcome to my world. Be nice here and no COPPYTHEDOG !. Thank you. +Follow | Dashboard
//eichieymieychie


memory
Thursday | 05:49 | 0 ♥ Sweet Candy
hey peeps ,
looks ! hari niyh just nak post something about memory . sorie kalau loading sikit . sebab banyak sangat gambar . dan mengambil mase korang berminit minit utk membaca .

semalam 07.12.2011 last day jumpe wany :(( kerane ape ? kerane die dah nak pindah jauh . jauh dari sini 36474674874 batu jauh'y dari sini #keyh , memang tipu tu .
walaupun dapat jumpe hanye sekejap . tapi aku puas . puas sebab dapat jumpe die dan pelok die . weyh , aku ken dah janji kat kau yg aku tak ken nangis . know what , kau sendiri nampak ken air mate aku dah bertakong . tapi aku cube jugak tahan tanak nangis demi kau wany . even baru tahun niyh aku rapat dengan kau , kemane aku pergi kat sekolah tu ade je kau ken , tapi kau dah faham aku niyh macam mane ken . kau ingad tak , dulu form 2 kite niyh asyik gaduh je ken . gaduh sbb ape pun aku tak tahu :D
wany , aku mintak maaf kat kau keyh if aku ade buad salah kat kau . setiap manusia tak pernah lepas dari buad silap ken . aku pun macam tu jugak .aku cume manusia biase je ken .
weyh , banyak ouhh memory aku dengan kau kat SMKS tu . aku taleyh nak lupe ken semue tu . kau pun macam tu tau wany . jangan pernah lupe ken kawan kawan kau kat sini keyh . aku tahu , nanti kau kat kelantan tu akan jumpe ramai kawan baru . tapi kau jangan lupe pulak kat kite orang niyh tao . kau lupe aku dan yg lain , aku gigit kau !
kau ingad tak tempat kite selalu lepak tunggu si remy kat bawah 5 NEPTUNE kat tangge , depan tandas yg tak seberape nak wujud tu ? kau ingad ken . lagi lagi bridge tu kau terkantoi dengan tuttt . hihi :D kecot perot kau . lagi lagi waktu pagi pagi sebelum perhimpunan kau nak pergi tandas , kau jatuh tangge ken . hihi , nasib baik tade sape nampak kau jatuh . :D then , kau ingad tak yg kau jerit panggil hamdie kat bawah bradge tu sampai die pandang . perghh , sumpah aku malu ! kau ingad tak serambi tempat kite lepak ? nanti bukak sekolah , aku akan rindu ken tempat tu dengan kau . adn aku rindu nak hafal lisan for BM yg cikgu fida kasi kat kite tu . kau ingad tak gambar khairul fahmi che mat tu ? siap berebut dengan aliep lagi ken . hahaha :D kau simpan tu elok2 tao . tu kenangan kite . and kau ingad tak , yg kau selalu kena bahan dengan cikgu fida pasal aliep ? hihi :D tu mesti kau tak ken pernah lupe ken . aliep ken tergile ken kau . atototo ! siap gaduh2 , berlari lari dalam kelas , main cocok cocok lagi dengan die ken . tapi sayang , korang tak couple . huh :(( tu semue memory dengan kau ken . aku akan rindu ken kau wany . eh, dah mule nak nangis niyh . demi kau , aku kuat ken diri ! yeahhh !

niyh semue gambar dengan kau kat jj and times square hari tu ken ,



peace (Y)

imissyou wany loy
HAHA :D aku sesat , sorang perempuan
weweett , excited bergambar tu :D
no caption :P
lalala :D hanye korang je yg dapat menilai
hanye kawan biase :D
wowoot , tade ayat dah nak buad story :D
masing masing sebok call remy ken :D
hihi :D like a kids
times squre :D
walaupun gambar niyh gelap , aku tak ken edit utk cerah ken . u know why , gambar asli lagi baik dari edit . dan setiap gambar tu ade memory tersendiri ken .
hihi , laki sape tu :P
like this picture with you . iloveyou wany loy as a friend keyh

wany ,
kau kat kelantan nanti , jage diri baik baik keyh . aku harap kau tak lupe aku weyh . jangan lupe contact aku tao . aku tak ken tukar number melain ken tukar sim dengan laki aku je :D due tahu nanti kite jumpe lagi kat sini keyh . aku tunggu kau weyh ! dengar niyh , AKU TUNGGU KAU WEYH !!

♥ Disclaimer ♥

welcome to my bloggiest. feel free to read around. COPYDOGGIE& spammers are not welcome here!
strictly NO RIPPING
compatible now with Mozilla Firefox & Google Chrome


blogger views (and counting!)
currently online





Lilypie Second Birthday tickers
♥ buddiest ♥



♥ Credits To ♥